مدیر کانون پرورش فکری کرمانشاه گفت: احترام به محیط زیست باید در دوران کودکی در کودکان نهادینه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا موزونی مدیر کانون پرورش فکری کرمانشاه گفت: بلوط ها در همه دوران ها برادران ما بوده اند و سایه گستر روزگاری تنهایی ، روزگار خوشحالی و روزگار دلتنگی مردمان این سرزمین اند وظیفه ذاتی و سازمانی کانون پرداختن به موضوع بلوط نیست اما هیچ موضوع اجتماعی هم نمی تواند بی ربط با بچه ها باشد وبه همین منظور ما در قالب یک همایش توسط بچه ها به یاری معنوی بلوط ها شتافتیم .

وی  پیشنهاد داد که یک میدان یا خیابان در شهرکرمانشاه یا یکی از شهرستان ها به نام بلوط نامگذاری شود  زیرا بلوط ها بخشی از هویت جغرافیایی ما هستند وبرای نجات آن ها، همه  تریبون ها باید بکار بیفتند .

موزونی  افزود: اکنون لازم است که نهادهای مرتبط بحث آموزش های تخصصی لازم اطفاء حریق را به علاقمندان جدی بگیرند ،چراکه خیلی از مردمی که برای خاموش کردن آتش می آیند نه ابزار لازم را دارند و نه آموزش خاصی را دیده اند وهمین باعث خستگی آنها شده وکارایی آنا نیز به شدت کاهش می یابد .

مدیر کانون پرورش فکری کرمانشاه از فرمانداری ها خواست تا علاقمندان را شناسایی و ثبت نام کنند و دوره های مقدماتی خاموش نمودن آتش و چگونگی مواجه با این اتفاق را به آنها بیاموزند .

 

انتهای پیام/ز

 

نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.