فرماندار ملایر گفت: اعضای شورا درگزینش کاندیداها رفاقتی عمل کرده و کسی که اصلا هیچ سنخیتی با کار شهرداری ندارد را انتخاب کرده است.

در گزینش کاندیداهای شهرداری ملایر رفاقتی عمل شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار ملایراظهار داشت: اعضای شورا هنوز جمع بندی نداشته و به این نتیجه رسیده که سرپرست مشخص کنند و سرپرست هم از خود شهرداری است و تا انتخاب قطعی شهردار فاصله داریم.

وی بیان کرد: فرمانداری با هر کسی که شورا به جمع بندی برسد موافق بوده  و برای ما هیچ تفاوتی ندارد اگر این فرد نیروی بخشداری، فرمانداری و یا مسئولین اجرایی باشد و هر کسی که شورا به اجماع برسد ما هم موافقت می کنیم.

فرماندار ملایر با اشاره به توصیه های مطرح شده به مردم قبل از برگزاری انتخابات تصریح کرد: بارها درباره اهمیت انتخاب اعضای شورا و عدم انتخاب قبیله ای، فاملیی، دوستی، گروهی  و باندی صحبت شد  که افراد شایسته برای شورای شهر  انتخاب شوند که شهردار قدرتمند و شایسته ای انتخاب کنند.

رضایی گفت: انتخاب شهردار قدرتمند می تواند باری از  دوش شهر برداشته و گره ای از کار مردم باز کند چرا که توسعه و امور شهر دست شهردار است .

وی گفت: به شورا توصیه می شود که جدای هر مسئله سیاسی و سلیقه ای فردی  توانمند را انتخاب کنند و با انتخاب شهرداری که با انگیزه های سیاسی و از کانل افرا د سیاسی و گروهی و باندی بخواهد انتخاب شود به شدت مخالف هستیم.

رضایی افزود:  باید تلاش کرد که شورا و شهرداری محل کار سیاسی و بدتر از آن سیاسی کاری که بعضا شاهد بودیم دچار این نشود.

انتهای پیام/ص.ف

پارتی بازی در گزینش کاندیداهای شهرداری ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.