سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط به دلیل اینکه از شانس های گلزنی خود برابر سیاه جامگان استفاده نکردیم، مجازات شدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ درباره تساوی برابر سیاه جامگان اظهار کرد: در بازی امروز شاهد یک قانون قدیمی فوتبال بودیم. تیمی که از شانس خود استفاده نکند مجازات می شود، همین قانون شامل حال ما هم شد و این احتمال وجود داشت که ما حتی بازنده این دیدار شویم. 

او ادامه داد: بیش از حد شانس های گلزنی را از دست دادیم و تلاش های ما بی تاثیر ماند. شاید یک بخش از تمرکز بازیکنان ما روی بازی با الاهلی عربستان بود که باعث افت آنها شده بود. به هر حال نتوانستیم به هواداران هدیه ای بدهیم. 

نباید 2 امتیاز بازی با سیاه جامگان را از دست می دادیم

برانكو گفت: مى دانيم كه ليگ برتر فوتبال سخت است و از اين نتايج زياد خواهد بود اما ما نبايد دو امتياز اين بازى را از دست مى داديم.

او تصريح كرد: البته ما دلايل زيادى براى نارضايتى از داور داريم. خيلى لحظات چالش برانگيز به نفع ما بود اما برخى از موضوعات را از داخل هواپيما هم مى توان ديد.

سرمربى پرسپوليس گفت: گل عليپور به احتمال زياد سالم بود اما داور اين گل قبول نكرد.

چرا پرسپولیس باید قوی تر از داور باشد


او درباره اينكه داور آتشفشان پرسپوليس خاموش كرد، گفت: من نمى دانم چرا بايد قويتر از داور باشيم . داور بايد محترمانه و صادقانه قضاوت كند و به تمام وظايفش عمل كرد.

به سياه جامگان تبريک مى گويم كه ٩٠ دقيقه تسليم نشد

 برانكو اظهار داشت: ما فرصت گلزنى زیادی ايجاد كرديم وپنالتى هم داشتيم و اگر گل دوم را مى زديم وضعيت مان در ادامه بازى بهتر مى شد. نتيجه يک بر صفر باعث شد حريف اميد به تغيير نتيجه داشته باشد. به سياه جامگان تبريک مى گويم كه ٩٠ دقيقه تسليم نشد.

از کامیابی نیا برابر الاهلی استفاده می کنم

سرمربى پرسپوليس اظهار كرد: كمال هميشه نمونه یک بازيكن حرفه اى بوده است. وى بعد از عمل جراحى به ميدان بازگشته و يک ماه هم زودتر برگشت اما يک اشتباهى داشت. او را بر گرداندم و بازپرورى  كردم. مشكلى بوده كه در كارش تاثير گذاشته است اما در بازى الاهلى عربستان در عمان حضور دارد.

اودرباره آدام همتى گفت: پدر و مادر اين بازيكن ايرانى هستند اما چرا از احسان حسينى نمى پرسيد. وى نيز نيمكت نشين بود . آدام هم حق دارد شانس خود را امتحان كند. اين سوال بدجنسانه است. من كه بچه نيستم شما جاى پسرم هستيد و فكر مى كنيد من احمق هستم.

برانكو در پايان خاطر نشان كرد: من از داورى راضى نيستم . اين تصميم باشگاه است كه اعتراض كند يا اين كار را نكند. اشتباه هميشه وجود دارد اما اگر اين اشتباهات به يک سمت برود، عجيب است.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.