معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی؛

ضرورت ساماندهی متکدیان و کودکان کار در آذربایجان شرقی

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ساماندهی متکدیان و کودکان کار در استان تاکید کرد.

ضرورت ساماندهی متکدیان و کودکان کار در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سعید شبستری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی استان با اشاره به اینکه برخی از متکدیان و کودکان کار که در میادین شهر تبریز مشاهده می‌شوند وارداتی هستند، گفت: متولیان باید با جدیت با این موضوع برخورد کنند و اجازه ندهند چهره شهر تبریز بد منظر شود.

وی افزود: براساس تحقیقات صورت گرفته این متکدیان و کودکان کار از سوی شبکه‌ها و باندهای حرفه‌ای ساماندهی و مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها و دیگر متولیان امر باید به این موضوع ورود جدی داشته باشند تا ضمن حفظ حرمت افراد اجازه ندهند برخی افراد از این کودکان بهره کشی کنند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین اخلاق را یکی از حلقه‌های مفقوده در جامعه دانست و گفت: هویت ملی، فرهنگی و دینی از اجزای کمک به کاهش آسیبهای اجتماعی است و با تقویت باورهای دینی می‌توان بسیاری از آسیب‌ها را در جامعه کاهش داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا هم گزارشی از اجرای طرح کرامت ۲ ارائه کرد و گفت: بسیج سپاه پاسداران با هدف محرومیت زدایی مناطق مختلف این طرح را در ۸ منطقه تبریز و دو منطقه مرند آغاز کرده است و با تجمیع توان نهادهای مختلف در حل مشکلات و معضلات منطقه تلاش می‌کند.

سرهنگ گل محمد زاده ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان و فضا سازی محیطی، پاکسازی و زیبا سازی مناطق مختلف و توزیع بسته‌های تغذیه‌ای و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را از برنامه‌های مهم طرح کرامت ۲ عنوان کرد.

انتهای پیام/خ

ساماندهی متکدیان وکودکان کار درآذربایجان شرقی ضروری است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.