کلینیک های سیار دندان پزشکی در مناطق محروم خرمشهرآغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فعالیت کلینیک های سیار دندان پزشکی خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار و محروم شهر و روستاهای خرمشهر چهارشنبه در مرکز خدمات درمانی امام حسین (ع) منطقه سرحانیه خرمشهرآغاز شد.

ترحمی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه این مراسم گفت: کودکان زیر 14 سال و مادران بادار و شیرده در اولویت اجرای طرح سلامت دهان و دندان مراکز شهری و روستایی قرار دارند.

شهرام ترحمی با بیان اینکه یک سوم جمعیت طرح سلامت دهان و دندان زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمان آبادان قرار دارند، افزود: 231 هزار نفر زیر پوشش این طرح قرار دارند و خدمات به این گروه کاملا رایگان است.

وی گفت: اجرای طرح سلامت دهان و دندان در سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان انجام می شود.

ترحمی افزود:شروع برنامه از شهرستان خرمشهر است و تا سه ماه خدمات معاینه، آموزش و بهداشت، فلوراید درمانی ، فیشور سیلانت، پرکردن دندان، پالپوتومی، جرم گیری و کشیدن دندان برای گروه هدف در این شهرستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان شادگان در اولویت بعدی قرار دارد، گفت: 10 مرکز برای اجرای طرح سلامت دهان و دندان در سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان در نظر گرفته شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان شمار افراد دریافت کننده فلوراید درمانی ویژه دانش آموزان زیرپوشش این دانشکده را پنج هزار و 100 نفر عنوان کرد.

انتهای پیام /د

فعالیت کلینیک های سیار دندان پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.