آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی شیراز تا دهم شهریور اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید عبد النبی نجیبی معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری استان فارس گفت: متقاضیان دفاتر خدمات قضایی در شیراز برای کسب اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی این فراخوان تا دهم شهریور می‌توانند با مراجعه به سامانه www.adliran.ir ثبت نام اولیه را انجام دهند.


وی افزود: مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده برای ثبت نام با متقاضی است و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.


نجیبی ادامه داد: نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور پروانه نیست و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.


وی اظهار داشت: فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می‌شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه‌ها از نظر مرکز آمار و فناوری اطلاعات غیرقابل استناد است.


معاون قضایی و فناوری از اطلاعات دادگستری تصریح کرد: پاسخ گویی به سوالات در این خصوص از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ (تهران) امکان پذیر است.


نجیبی بیان کرد: این مرحله فراخوان منحصراً مربوط به حوزه قضایی شیراز است و متقاضیان شهرستان‌ها و بخش‌ها از ثبت نام خودداری کنند.
انتهای پیام/ر


ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.