رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: پنجمین فستیوال فوتبال‌آموزان استان بوشهر با حضور بیش از ۱۲۰۰ نونهال فوتبال‌آموز برتر استانی در بوشهر برگزار می‌شود.

فستیوال فوتبال‌آموزان استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد نجفی ظهر امروز در نشست برگزاری مراسم فستیوال فوتبال‌آموزان استان بوشهر با تاکید بر شناسایی استعدادهای درخشان در رشته فوتبال اظهار داشت: در استان بوشهر ظرفیت مناسبی در رشته ورزشی فوتبال وجود دارد که باید این قابلیت‌ها شناسایی و معرفی شود.

وی با اشاره به برگزاری فستیوال فوتبال‌آموزان استان بوشهر تصریح کرد: در راستای شکوفایی استعدادهای فوتبالی استانی و رشد سطح فوتبال پنجمین فستیوال فوتبال‌آموزان استان بوشهر با حضور بیش از 1200 نونهال فوتبال‌آموز برتر استانی در بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر از تجلیل برترین‌ها در فستیوال فوتبال‌آموزان استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از فوتبال‌آموزان نونهال در سنین 10 تا 13 سال با حضور خانواده‌های آنان در فستیوال فوتبال‌آموزان بوشهر تجلیل می‌شود.

نجفی با بیان اینکه استان بوشهر از استان‌های پیشگام در عرصه فوتبال کشور است تصریح کرد: این استان دارای استعدادهای درخشانی در رشته فوتبال است به‌گونه‌ای که بازیکنان حرفه‌ای به تیم‌های برتر و ملی عرضه کرده است.

وی با بیان اینکه شاهد هنرنمایی فوتبالیست‌های بوشهری در باشگاه‌های برتر کشور هستیم افزود: فوتبال پایه در استان بوشهر در چند سال گذشته رشد قابل توجهی داشته که ثمره آن پیوستن شمار زیادی از بازیکنان بوشهری به تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور و تیم ملی است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.