استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به تمامی آزادگان ایران اسلامی به ویژه آزادگان دلیر این استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،در پیام علی اوسط هاشمی استاندارسیستان وبلوچستان  آمده است: 26مرداد ماه سال 1369، جلوه ای باشکوه از تاریخ استقامت، صبر و بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که برای صیانت و حراست از دین و عظمت اسلام، انقلاب و آرمانهای ایران اسلامی تا پای جان ایستادند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیر مردان دفاع مقدس هستند که می توانند بر تارک فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی این مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره بدرخشند.

در ادامه این پیام آمده است: امروز ایران پر افتخار در خاورمیانه پر آشوب در سایه دلاورمردی اسوه های مقاومت و شجاعت دوران دفاع مقدس که با تاسی از سیره و مکتب اهل بیت(ع) در میان کینه توزی دشمنان هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهادند، از امنیت و آرامش بی نظیری برخوردار است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب، در این روز خجسته به احترام ایثار و دلاوری رادمردانی که با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سر افرازانه به میهن تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار شدند، فرارسیدن این روز غرور آفرین را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی و به ویژه آزادگان دلیر استان سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/ع

26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار