کارگاه آموزشی،بامحور جریان شناسی تکفیری در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام حیاتی مدرس حوزه و دانشگاه ، در این کارگاه یک روزه که با حضور روحانیون اهل سنت استان برگزار شد از علماء خواست : با آگاهی از دستورات و تعالیم اسلامی، جوانان را با واقعیات این جریانات خطرناک آشنا کنند.

حجت الاسلام حیاتی گفت: روحانیون اهل سنت باید ضمن مطالعه در احوال و آثار فرق و مذاهب اسلامی وحدت را به عنوان عامل همبستگی مسلمانان سرلوحه کارخویش قرار دهند.

حجت الاسلام محیطی مدرس حوزه علمیه قم نیزمهمترین عامل گرایش جوانان در کشورهای اسلامی به جریانات تکفیری و داعش را عامل فکری و فرهنگی دانست.

حجت الاسلام محیطی گفت :رفع شبهات به ویژه برای جوانان که به دنبال کشف واقعیت ها هستند باید با همفکری علماء و روحانیون انجام شود تا همه افراد جامعه خطر جریانهای تکفیری و سلفی را درک کنند.

وی افزود: امروزه جریان های سلفی و وهابی با حمایت های قدرت های جهانی و رژیم صهیونیستی درصدد تفرقه و ایجاد گفتمان اسلام هراسی در جهان هستند.

انتهای پیام/ع

آشنایی جوانان با جریان شناسی تکفیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار