سردار كيومرث عزيزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۹۰ کيلوگرم تریاک در استان مرکزی خبرداد.

کشف ۱۹۰ کيلوگرم تریاک در استان مرکزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار كيومرث عزيزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۹۰ کيلوگرم تریاک در استان مرکزی درعملیات روز گذشته خبرداد.

سردار عزيزی افزود: در عملیات اول و مهم ترين عمليات ، در پی كسب خبری در خصوص جاسازی و انتقال مواد مخدر در قالب پوشش خانوادگی به مرکز کشور در يكی از شهرستان ها،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی برنامه ريزی عملياتی لازم را براي بررسي موضوع شروع کردند.

وی اضافه کرد: در تمهيدات اجرايي پليس، خودرو مورد نظر در يكی از محورهای مواصلاتی شناسایی و راننده خودرو که به همراه همسر و دو فرزند خردسالش در حال جابجایی مواد مخدر بود، دستگير شد و مقدار ۱۴۰ كيلوگرم ماده مخدر ترياك در بازرسی از خودرو آنان كشف و فرد دیگری هم که با یک دستگاه خودروی سواری دیگر با این افراد همکاری داشت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به عملیات دیگرپلیس که منجر به دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر شد، ادامه داد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در عملیاتی مشترک با پلیس یکی از شهرستان های استان در تحقیقاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط دو توزیع کننده گسترده مواد مخدر مطلع شدند و تحقیقات نامحسوس بر روند فعالیت آنها آغاز شد.

وی بیان کرد: هنگامی كه این افراد قصد داشتند با یک دستگاه کامیون مواد مخدر را از محورهای مواصلاتی استان مرکزی عبور دهند، در عملیاتی شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنها ، ۵۰ کیلو گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سردار عزيزی تصریح کرد: کلیه دستگیر شدگان در این عملیات ها با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.


نتهای پیام/ ج


کشف مواد مخدر در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.