عزیز غروال که مسئول بخش رسانه‌های کریکت بورد افغانستان بود و حالا کارش را ترک کرده، می‌گوید این تصمیم را به دلیلی گرفته که عملکرد رهبری این بورد به کریکت افغانستان صدمه می‌رساند.

سی نفر از کارمندان کریکت بورد ترک وظیفه کردندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، حدود سی نفر از کارمندان بخش اداری کریکت بورد افغانستان در اعتراض به عملکرد رئیس این بورد از کار دست کشیده‌اند.

آنها می‌گویند که عملکرد عاطف مشعل، رئیس جدید این بورد بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و فاقد موثریت لازم است.

عزیز غروال که مسئول بخش رسانه‌های کریکت بورد افغانستان بود و حالا کارش را ترک کرده، می‌گوید این تصمیم را به دلیلی گرفته که عملکرد رهبری این بورد به کریکت افغانستان صدمه می‌رساند.

وی می‌گوید: افغانستان عضویت کامل شورای جهانی کریکت را به دست آورده اما به این معنی نیست که این دستاورد رهبر کنونی کریکت بورد است. آنها فکر می‌کنند این تنها دستاورد خودشان است در حالی که هیچ کار خیری برای کریکت افغانستان نکرده‌اند. آنها این را هم می‌فهمند که وضعیت کریکت در حال بدتر شدن است. ما برای نجات کریکت اقدام کرده‌ایم و هیچ هدف سیاسی نداریم.

مسئولان اداری کریکت بورد افغانستان اما می‌گویند اکثر کارکنانی که از کار دست کشیدند، کارمندان قراردادی هستند و اقدام‌شان تاثیری بر کار این اداره نخواهد داشت.

با اینهمه این مسئولان می‌گویند برای حل این مشکل با کارمندان معترضی وارد گفت‌وگو می‌شوند که سالها در این اداره کار کرده‌اند.

عزیز الله فضلی معاون اداری کریکت بورد گفت طرح معترضان بررسی خواهد شد. اما او تاکید دارد که رئیس عمومی کریکت بورد افغانستان انتخابی نیست و از سوی رئیس جمهوری منصوب می‌شود.

افغانستان به تازگی عضویت کامل شورای جهانی کریکت را بدست آورده است.

تیم کریکت افغانستان که در سال ۱۹۹۵ از سوی پناهندگان افغان در پاکستان ایجاد شد، روند صعودی سریعی را پیموده است. این تیم در سال ۲۰۱۱ توانست در بازی‌های یک روزه بین‌المللی شرکت کند و سپس در سال ۲۰۱۳ عضو منظم شورای بین‌المللی کریکت شد.

تیم افغانستان در سال ۲۰۱۴ در رقابت‌های آسیا با هند، پاکستان، سریلانکا و بنگلادش رقابت کرد.

افغانستان با کسب عضویت کامل شورای بین‌المللی کریکت برای مدت هشت سال، حدود ۳۱ میلیون دلار از این شورا دریافت خواهد کرد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار