نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عملکرد پلیس در راستای رضایتمندی مردم قابل تحسین و تقدیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در جمع کارکنان نیروی انتظامی لرستان، گفت: فرماندهی نیروی انتظامی لرستان در ادوار مختلف پرورش دهنده فرماندهان شایسته و ولایی بوده و درحال حاضر این پتانسیل و ظرفیت خوب در استان وجود دارد.

 

 

امام جمعه شهرستان خرم آباد با اشاره به خدمات بسیار خوب ۴ ساله سردار " محمد قنبری " فرمانده پیشین نیروی انتظامی لرستان، اظهار داشت: عملکرد پلیس در راستای رضایتمندی مردم در این مدت قابل تحسین و تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم برای ایجاد انگیزه در پیامبران برای خدمات به مردم بسیار تقدیر کرده است، خاطر نشان کرد: با تاسی از پیامبران و معصومین (ع) می‌بایست خدمتگزار مردم باشیم که سعادت دنیا و آخرت در آن است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نیروی انتظامی افتخار خدمتگزاری به مردم را در کارنامه موفق خود دارد، گفت: پلیس با پیروی از ولی امر مسلمین این خدمات ارزنده را بحمدالله به خوبی انجام داده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه پلیس با تمام توان برای تحقق ارزش‌های دینی و انقلابی قدم بر می‌دارد، افزود: این نیروی ولایی تاکنون از امتحان الهی سربلند بیرون آمده و با ایثار و شهادت که شاهد آن هستیم در این راه ثابت قدم بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی لرستان تقدیر کرد و گفت: همه مسئولان باید در امر خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند، زیرا خشنودی مردم، خشنودی خداوند را در پی خواهد داشت.


انتهای پیام / د

تقدیر نماینده، ولی فیقه لرستان از کارکنان نیروی انتظامی لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار