رییس روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد علت تاخیر شب گذشته در این فرودگاه را مربوط به عدم ورود هواپیما‌ها و تاخیر آن‌ها از مبدا عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسن جعفری گفت: پرواز‌های تاخیر شب گذشته مربوط به ایرلاین‌های ایران ایر و آسمان بوده است و علت تأخیر این ایرلاین‌ها دیر رسیدن و تاخیر آن‌ها در ورود بوده است.

وی افزود: پرواز آسمان به شماره ۶۱۱ باید ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه مشهد را به مقصد تهران ترک میکرد که این پرواز در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه صورت گرفته است.


مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ادامه داد: همچنین مقصد بعدی ایرلاین آسمان به شماره پرواز ۶۳۷ شهر گرگان بوده است که این پرواز باید در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه صورت می‌گرفت که در ساعت ۲۱:۴۷ دقیقه انجام شده است.

جعفری افزود: دیگر ایرلاینی که در فرودگاه مشهد تاخیر داشته است هواپیمایی ایران ایر به شماره پرواز ۲۶۹ بوده است که باید در ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه انجام میشد، اما با تاخیر در ساعت ۲ و ۱۲ دقیقه بامداد به تهران صورت گرفته و پرواز آخر هم مربوط به همین ایرلاین به شماره ۲۶۱ قرار بود ساعت ۲۲ انجام شود که در ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه به مقصد تهران انجام شد.

انتهای پیام // م. ه
 
 


تاخیرپرواز‌ها در فرودگاه مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.