نماینده شیراز گفت: بازگرداندن عزت به دیپلماسی و استفاده از ظرفیت دیپلماسی ایرانی نشان از تقویت اقتدار ایران دارد.

ظرافت تنها در ظریف یافت می‌شود و بس/بازگرداندن عزت به دیپلماسی نشان از تقویت اقتدار ایران داردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام پارسایی نماینده شیراز در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه، اظهار داشت: ظرافت تنها در دکتر ظریف دیده می شود و نمونه ای ندارد.

وی ادامه داد: بازگرداندن عزت به دیپلماسی ایران بیانگر این واقعیت است که موقعیت ما نسبت به قبل در عرصه جهانی تقویت شده است و در میان همسایگان بدون انکار ایران لقب اثرگذارترین کشور را به خود اختصاص داده است که به واسطه دیپلماسی و سیاست خارجی قوی رقم خورده است.       

نماینده مردم شیراز به سفرای توانمند ایران اشاره کرد و بیان داشت:  آهنی سفیر ما در فرانسه، ماجدی سفیر ما در آلمان، انصاری سفیر ما در هند، بهاجی سفیر ما در استرالیا بسیار قوی ظاهر شده است و در بحث اقتصادی گام های موثری برداشتند مضاف بر اینکه طرح های دکتر ظریف نیز حکایت از توجه خاص وزارت امور خارجه به بحث اقتصادی دارد.

پارسایی در ادامه تصریح کرد: اگر انتظار داریم در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی قوی شویم باید نوع ادبیاتمان را با آنها تغییر دهیم و سربازان دیپلماسی ایران را همراهی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من حتم دارم دفاع از ظریف آسان ترین دفاع در بین وزرا به واسطه عملکرد چهارساله ایشان است.

 

انتهای پیام/

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار