وضعیت آب شرب روستای ماکران در شهرستان ساری کیفیت طعم و رنگ مناسبی ندارد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از وضعیت نامناسب آب شرب روستای ماکران در شهرستان ساری استان مازندران را ارسال کرده است.

منبع: محمد - مازندران (روستای ماکران)

 

با سلام

پيرو درج خبری با فیلم در خروجی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان مازندران مورخه 25/5/96 با عنوان « آب شرب سیاه رنگ در ماکران » جوابيه‌اي جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذيل ارسال مي‌شود ؛ لطفا مطابق ماده 23 قانون مطبوعات در آن سایت درج شود.

مطابق آخرین سرشماری روستای ماکران دارای 509 خانوار بوده که در حال حاضر با بیش از 615 مشترک در قالب مجتمع 18 روستایی گهرباران با بیش از 4022 مشترک تحت پوشش این شرکت می باشد، آب شرب مشترکین این روستا از چند حلقه چاه مجتمع آبرسانی روستایی گهرباران که همگی دارای شرایط استاندارد برای شرب هستند تأمین می‌شود.

 کدورت موقت ایجاد شده در سیستم آب شرب این روستا ناشی از  وقوع شکستگی در شبکه توزیع و ضرورت  ایجاد قطعی آب در بخشی از شبکه داخلی جهت رفع حادثه توسط اکیپ  اتفاقات  و برقراری مجدد شبکه بوده  است که البته در برنامه عملیاتی، همواره شستشوی شبکه از طریق شیر های شستشوی موجود در انتهای شبکه انجام می شود اما متاسفانه  برخی از مشترکین در مسیر قبل از انجام شستشوی شبکه اقدام به بهره برداری از این آب با شرایط اعلام شده کردند در صورتی که پس از شستشو در پایان رفع شکستگی  هیچگونه کدورتی در آب منطقه ملاحظه نمی شود.

در ضمن در حال حاضر نیز آمادگی کنترل کیفیت آب به صورت میدانی  به همراه ناظرین ذیصلاح را داریم.

 

 روابط عمومی و آموزش همگانی

شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
 

آب شرب غیرآشامیدنی در «ماکران» + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
خداتون شکر کنید همین آب میاد
آخرین اخبار