مهاجم سابق سرخابی ها گفت: هیچ وقت از تیم هایی که برای آن ها بازی کردم، شکایت نمی کنم چراکه حرمت نون و نمک از بین می رود.

مهدی سید صالحی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مطالباتش از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حدود 300 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم اما تاکنون اقدامی برای شکایت از این باشگاه انجام نداده ام چراکه به نظر من سرخابی های پایتخت و سایر تیم هایی که قرار است در لیگ قهرمانان به میدان بروند، آبروی ایران هستند و بازیکنان باید به آن ها کمک کنند تا برای حضور در این رقابت ها دچار مشکل نشوند.

او ادامه داد: وضعیت مالی باشگاه ها جالب نیست اما به نظرم مسئولان از آن ها حمایت کنند تا بتوانند بدهی هایشان را تسویه کنند. البته بازیکنان هم زحمت کشیده اند و باید حق و حقوقشان پرداخت شود. در کل باید در تفکر مدیران باشگاه ها و بازیکنان تجدیدنظری صورت بگیرد تا مشکل تیم ها برای حضور در مسابقات آسیایی رفع شود چراکه  حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان، زیبنده فوتبال کشورمان نیست.

تغییرات مدیریتی عامل اصلی افزایش بدهی باشگاه ها است

سید صالحی درباره دلیل ناتوانی باشگاه ها برای پرداخت بدهی ها گفت: تغییرات متوالی مدیریت و بی ثباتی  در تیم ها از مهم ترین دلایل این امر است. از طرفی با وجود اینکه بسیاری از باشگاه ها دولتی هستند اما از سوی دولت کمکی به آن ها نمی شود. در چنین وضعیتی هر سال میزان بدهی ها افزایش می باید. اگر مبلغ دقیق بدهی باشگاه ها مشخص باشد و دست کم تراز مالی باشگاه ها  در طول یک سال منفی نشود، می توان به رفع مشکلات امیدوار ماند.

بازیکنان ایرانی از اداره مالیات فراری هستند

او درمورد اینکه در دوران بازی گری مالیات را خودش پرداخت می کرده یا باشگاه، اظهار داشت: در بیشتر سال های دوران فوتبال، مالیاتم را خودم پرداخت کردم. فکر می کنم مدت هاست که 3 درصد حق اداره مالیات از قراردادها را خود بازیکنان پرداخت می کنند. با این وجود پیشنهاد می کنم یک نفر از این اداره روی میزان دریافتی بازیکنان نظارت کند چراکه بازیکنان باید مالیات کل قراردادشان را پرداخت کنند. این در حالتی است که بسیاری از بازیکنان بخش زیادی از مبلغ قراردادشان را از باشگاه ها نمی گیرند. این موضوع سبب می شود بازیکنان از اداره مالیات فراری شوند. باشگاه پرسپولیس مالیات قرارداد من را کم کرده اما آن را به اداره مالیات تحویل نداده است. زمانی که من اصل پولم را از این باشگاه دریافت نکرده ام، چرا باید مالیات بدهم؟

حذف تیم های بدهکار ایرانی از لیگ قهرمانان ضربه ای مهلک است

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به طلب خود از باشگاه سپاهان گفت: حدود 150 میلیون از سپاهان طلب دارم.در چنین وضعیتی اگر باشگاه ها نتوانند بدهی هایشان را تسویه کنند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند، ضربه مهلکی به فوتبال ایران وارد می شود.البته بازیکنان هم باید به حقشان برسند. نمایندگان ایران در این رقابت ها حکم تیم ملی را دارند و اگر از تیم ملی حذف شوند، گویا تیم ملی را از جام جهانی کنار گذاشته اند.هیچ وقت از تیم هایی که برای آن ها بازی کرده  ام شکایت نمی کنم چراکه وقتی نون و نمک باشگاهی را می خورم، حرمت آن را نمی شکنم. صلاح دیدم از فوتبال خاحافظی کنم چراکه هیچ وقت باج ندادم و نمی خواستم برای ادامه بازی گری به کسی باج بدهم. به همین دلیل ترجیح داده ام به مربی گری رو بیاورم.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجم سابق تیم ملی درباره تیم های بدهکار ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار