آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ایذه روز شنبه هفته آینده برگزار می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: امسال برای نخستین‌بار در سطح این شهرستان شاهد یک برنامه درخور و ارزنده به پاسداشت زحمت خبرنگاران هستیم.
وی با بیان اینکه خبرنگاران همواره در شرایط مختلف بدون هیچ ادعایی رسالت خود را انجام داده‌اند بیان داشت: ما مسؤولان نیز نباید در مقابل این زحمات صادقانه و مسؤولانه جامعه رسانه‌ای شهرستان بی‌تفاوت باشیم و با همت فرمانداری و چند اداره دیگر شهرستان امسال یک برنامه شایسته صورت خواهد گرفت.
محمدی افزود: قرار است این برنامه روز شنبه، 28 مرداد با حضور تمام مسؤولان شهرستان و همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در تالار مولوی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه با بیان اینکه در این آیین، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد تصریح کرد: درصددیم تا در صورت اقدام خبرنگاران، در سالن ورودی محل برگزاری همایش عکس‌های خبری و خبرهای برگزیده خبرنگاران شهرستان به صورت پوستر به نمایش در آید.
این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است حضور خبرنگاران به همراه خانواده آن ها باشد و همچنین حضور مردم و شهروندان ایذه‌ای در این مراسم باعث دلگرمی اصحاب رسانه برای ادامه راه و کار خود است و انتظار می‌رود شهروندان در این آیین حضور داشته باشند.
انتهای پیام/گ

هفته آینده از خبرنگاران ایذه تجلیل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.