رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از صدور مجوز مشروط برای اجرای کنسرت محسن یگانه در کاشان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی جوادی‌مقدم  اظهار کرد: مجوز برگزاری کنسرت محسن یگانه در کاشان به صورت مشروط صادر شده است؛ شرکت تهیه‌کننده در صورت رعایت شرایطی می‌تواند اقدام به برگزاری این کنسرت کند.

وی با اشاره به شرایط برگزاری این کنسرت افزود: شرکت برگزارکننده باید متعهد شود افرادی که از اسفند ماه سال گذشته تا به حال بلیت داشته‌اند، وجه بلیط را دریافت کنند اما مسؤولان برگزاری اذعان داشتند پول دریافت شده برای برگزاری کنسرت هزینه شده است و عملا امکان برگرداندن این وجه میسر نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان گفت: در نهایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری فرمانداری کاشان تمهیداتی را اندیشیدند که این اجرا صرفا در یک سانس، بدون تبلیغات محیطی و فقط برای افرادی که از قبل بلیت تهیه کرده‌اند در تاریخ اول شهریور برگزار شود.

وی تصریح کرد: اگر افرادی که از قبل بلیت تهیه کرده‌اند، در این تاریخ امکان استفاده از این برنامه را ندارند، شرکت برگزارکننده باید شرایطی را فراهم کند که به هر صورت هزینه فرد بازگردانده شود.

جوادی‌مقدم در پایان عنوان کرد: این شرایط به شرکت برگزارکننده ابلاغ شده است و در صورت رعایت این موارد از سوی مسؤولان برگزاری، این کنسرت می‌تواند در تاریخ اول شهریور برگزار شود.

 

انتهای پیام/م

 

مجوز کنسرت محسن یگانه به صورت مشروط صادر شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار