مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری گفت: از آغاز عمليات حج تا کنون 44 هزار و 530 زائر با 169 پرواز به سرزمين وحی، اعزام شدند.

اعزام 44 هزار 530 زائر با 169 پرواز به عربستانبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری گفت: از آغاز عمليات حج تا پايان روز 23 مرداماه 44 هزار و 530 زائر با 169 پرواز به سرزمين وحی اعزام شدند.

رضا جعفرزاده اظهارداشت: 131 پرواز توسط شركت هواپيمايی ايران اير كه 96 پرواز آن از تهران و ساير شهرستان ها به مقصد مدينه و 35 پرواز از آن به مقصد جده انجام شده است و 38 پرواز توسط شركت هواپيمايی سعود كه از اين تعداد 29 پرواز به مقصد مدينه و 9 پرواز به مقصد جده انجام شده است.

وی با بيان اينكه ايمنی و سلامتی پروازها از اولويت های اين سازمان به شمار می رود، گفت: عمليات رفت زائران كماكان و با هماهنگی های تمامی مجموعه های دخيل در حال انجام و سازمان هواپيمايی كشوری نيز به عنوان نهاد نظارتی نسبت به هر چه بهتر انجام شدن اين عمليات نظارت های لازم را صورت خواهد داد و طبق برنامه ريزی های صورت گرفته عمليات رفت تا 4 شهريور ماه ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/ 

  131 پرواز توسط شركت هواپيمايی ايران اير انجام شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار