هر یک از بازماندگان ۲۲ قربانی حمله تروریستی منچستر انگلیس۲۵۰ هزار پوند غرامت دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین؛ صندوق شورای شهر منچستر اعلام کرد هریک از بازماندگان ۲۲ قربانی حمله تروریستی استادیوم آرنا در منچستر، مبلغ ۲۵۰ هزا پوند غرامت دریافت می‌کنند.

پرداخت غرامت ۲۵۰ هزار پوندی به هریک از بازماندگان قربانیان حمله منچستر

بر این اساس، دختران ۱۲ و ۲۰ ساله «پاتریشیا و آلکس کلیس» که والدین خود را در کنسرت آریانا گراند در منچستر از دست دادند در مجموع ۵۰۰ هزار پوند غرامت می‌گیرند.

همچنین شورای شهر منچستر اعلام کرد ۵۷ نفر از افرادی که در حمله تروریستی مجروح شده و بیش از یک هفته در بیمارستان بستری بودند نیز هر یک ۶۰ هزار پوند از صندوق شورای شهر غرامت می‌گیرند. غرامت ۹۶ حادثه دیده دیگر که کمتر از ۷ روز در بیمارستان بستری بوده اند ۳ هزار پوند است.

«سو مورفی»، مدیر صندوق شورای شهر منچستر ضمن اعلام اینکه تاکنون بین ۱۶ تا ۱۷ میلیون پوند از این صندوق صرف پرداخت غرامت به بازماندگان حمله تروریستی به کنسرت آریانا گراند شده، گفت: در حال حاضر، ۱۱ نفر از حادثه دیدگان حمله منچستر همچنان در بیمارستان بستری هستند. صندوق هنوز درباره میزان غرامتی که باید به این افراد پرداخت شود، تصمیم نگرفته است.

رسانه‌های محلی بامداد سه‌شنبه ۲۲ مه از وقوع انفجار در جریان کنسرت آریانا گراند در شهر منچستر واقع در شمال انگلیس و کشته شدن ۲۲ نفر در این انفجار خبر دادند. طبق گزارش پلیس، این انفجار در کنسرت "آریانا گراند" که بیشتر افراد حاضر در آن نوجوانان بودند، رخ داد. داعش با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی، مسئولیت انفجار در محل برگزاری کنسرت در شهر منچستر انگلیس را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

 

بازماندگان  قربانیان حمله منچستر غرامت دریافت می‌کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
نزدیک 1 میلیارد شاید یشتر
آخرین اخبار