نیکوکاران وحامیان مالی آملی به کودکان نیازمند یک میلیارد تومان کمک کردند.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  افسانه اسدپور مسئول شعبه بنیاد کودک مازندران گفت:  نیکوکاران وحامیان مالی در یک سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان به کودکان ودانش آموزان نیازمند وبی سرپرست این بنیاد کمک کردند.

وی افزود: شمار کودکان مستعد ودانش آموزان مستعدی که از خدمات متنوع این بنیاد که در آمل مستقر است، بهره مند می‌شوند، اکنون به بیش از ۴۵۰ نفر افزایش یافته است.


مسئول شعبه بنیاد کودک مازندران گفت: این تعداد از سوی حدود ۵۰۰ کفیل داخل و خارج از کشور به عنوان حامیان مالی در قالب کمک پرداخت مستمری ماهیانه و هزینه‌های تحصیلی به صورت ماهیانه بهره مند می‌شوند.


اسدپور افزود: به هرکودک به طور میانگین ماهانه بیش از ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزارتومان مستمری با توجه به نوع نیاز تحصیلی شان پرداخت می‌شود.


وی گفت: نمایندگی بنیادکودک مازندران، از بهمن سال ۸۶ در شهرستان آمل شروع به فعالیت کرده ودراین مدت با همراهی همیاران ونیکوکاران این شهرستان می‌کوشد که از تحصیل دانش‌آموزان بورسیه این شهر، حمایت کند.


وی افزود: در طول سال از سوی بنیاد کودک آمل به خانواده‌های این دانش آموزان مستعد، کمک هزینه وسایل زندگی و نیز سبد‌های کالایی و سفر‌های اردویی انجام می‌شود.


مسئول بنیاد کودک مازندران شعبه آمل گفت: با حمایت شهروندان آملی و همراهی اعضای هیات امنای این بنیاد و نیز خیرین، قدم‌های بسیار خوبی برای حمایت از دانش آموزان مستعد زیرپوشش این بنیاد برداشته شده و هر نیازی که از سوی بنیاد شده بود با پشتیبانی وحمایت اعضای هیات مدیره این بنیاد تامین می‌شود.


انتهای پیام/


کمک خیران آملی به کودکان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.