فرماندار کرمانشاه گفت: رسیدن قطار به کرمانشاه موجب تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استان خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: این پروژه پس از انجام کارهای جزیی باقی مانده در یک مراسم رسمی و با حضور مقامات کشوری افتتاح خواهد شد.

 

رنجبر با اشاره به شهادت شهید حججی گفت: امنیت جهان اسلام مرهون خون پاک چنین شهدایی است و شهادت این شهید والامقام به همگان ثابت کرد که یاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هرکجا حتی در دیگر سرزمین ها آماده جان نثاری و پاسداری از حریم ولایت، آزادی و آزادگی هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به تخصیص 85 میلیارد تومانی از اعتبارات استانی و سهم دو درصدی نفت از ابتدای امسال در حوزه شهرستان کرمانشاه، عنوان کرد: برای هزینه کردن این اعتبار بالغ بر 350 پروژه در حوزه شهرستان کرمانشاه تعریف شده است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اجرای پروژه ساماندهی ورودی شهر کرمانشاه و موزه دفاع مقدس، بیان کرد: عملیات عمرانی پروژه آغاز شده و به زودی شاهد تغییراتی در ورودی شهر کرمانشاه خواهیم بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به درخواست‌های مکرر اهالی شهرک کیهانشهر کرمانشاه برای خروج از بن بست از سال‌های گذشته، گفت: به زودی و با اتصال خیابان‌های این شهرک به بزرگراه امام(ره) این شهرک از بن بست خارج خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه اشاره ای هم به گازرسانی به روستاها در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت گفت: پروژه گازرسانی 48 روستای بخش فیروزآباد آغاز شده است این پروژه شروع شده و در حال حاضر نیز پیمانکاران در جبهه های مختلف در حال کار هستند.

وی در ادامه اشاره ای هم به اقدامات در دست انجام در حوزه بهداشتی و درمانی در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: راه اندازی مرکز جامع سلامت چنار با 800 میلیون تومان هزینه کرد، شروع بکار و تسریع در ساخت بیمارستان یا مرکز درمان بستر ماهیدشت و تکمیل آن در نیمه دوم سال و... از جمله این پروژه ها هستند.

 

انتهای پیام/ز

ساماندهی پروژه های عمرانی استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.