جشنواره بین‌المللی اقوام و عشایر ایرانی به میزبانی شهرستان گرمسار در ۱۷ و ۱۸ شهریورماه 96 برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوذر چنگیزی رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار گفت: چهارمین دوره جشنواره اقوام و عشایر ایرانی با حضور سه کشور عراق، آذربایجان و گرجستان در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در 17 و 18 شهریورماه سال 96 هم‌زمان با عید غدیر خم در این شهرستان برگزار می‌شود افزود: زمان پذیرش مهمانان غیربومی از 16 شهریورماه است که تا پایان روز 19 شهریورماه در این شهرستان حضور دارند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار با تأکید بر اینکه حضور مهمانان خارجی یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های برگزاری این دوره از جشنواره است تصریح کرد: برگزاری بیش از 10 نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و همکاری تمام ادارات مرتبط یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در این راستا انجام‌شده است.

 

وی از افتتاح 10 خانه ورزش روستایی هم‌زمان با برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت : 4 خانه ورزش در روستاهای توابع گرمسار،3 خانه ورزش در ایوانکی و 3 خانه ورزش در آرادان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

چنگیزی با اشاره به ساخت زورخانه گرمسار بیان کرد: مجموع اعتبارات مصوب شده برای ساخت این زورخانه 630 میلیون تومان است که تاکنون 200 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی زیربنای این زورخانه را 500 مترمربع اعلام کرد و یادآور شد: 400 میلیون تومان از این اعتبارات تخصیص نیافته که برای این مهم در حال پیگیری هستیم و با تخصیص این اعتبار زورخانه گرمسار تا روز برگزاری این جشنواره تکمیل می‌شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار از حضور مسئولان عالی‌رتبه استانی و کشوری در این جشنواره خبر داد و اذعان کرد: پوشش رسانه‌ای این جشنواره بین‌المللی در اولویت کار قرار دارد و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اداره ورزش و جوانان است.


انتهای پیام / ه


گرمسار شهریور ماه میزبان جشنواره بین‌المللی اقوام و عشایر ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.