مسائل و مشکلات سازمان نظام مهندسی مهاباد در نشستی با حضور معاون استاندار آذربایجانغربی بررسی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،در این نشست که در سازمان نظام مهندسی مهاباد تشکیل شد، خالندی از اعضای سازمان نظام مهندسی ضمن تأکید بر اینکه اجرای مقررات ساختمانی از وظایف ذاتی نظام مهندسی است گفت: تدوین قوانین و نظارتهای این سازمان همواره به منظور به حداقل رساندن تلفات جانی بوده و ایمنی ساخت و سازها از دغدغه های اصلی نظام مهندسی است.

رضا دانشجو عضو دیگر نظام مهندسی مهاباد، در این جلسه خواستار تعامل مسئولان به خصوص فرماندار، نماینده و شهرداری برای رفع مشکلات ساخت و ساز شد و گفت: نقشه های اجرایی معضلاتی را بوجود آورده و ایمنی را با چالش جدی روبرو کرده است.

دانشجو در ادامه پروژه های مشارکتی را حیاط خلوت شهرداری خواند و گفت: منصفانه نیست پروژه های چند هزار متری خارج از چارچوب نظام مهندسی فعالیت نمایند.

علی ایراندوست نیز گفت: از سال گذشته سیستم متمرکز در نظام مهندسی موجب بروز مشکلات فراوانی شده و عملا سازمان را از خلاقیت و پویایی خارج نموده است.

ایراندوست اقدامات سازمان نظام مهندسی مهاباد را ممتاز و قابل دفاع توصیف کرد و افزود: از مهمترین اقدامات این سازمان مشارکت در طرحهای خیرخواهانه از جمله طراحی و نظارت رایگان برای افراد بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی بوده است.

در ادامه این نشست ایرج  شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد،ضمن قدردانی از تلاشها، نگرانی ها و فعالیتهای سازمان نظام مهندسی مهاباد گفت: با تمام قوا در صدد رفع مشکلات هستیم و این نشست به منظور رفع مشکلات و ریشه یابی آن تشکیل شده است.

  

انتهای پیام/ع

بازدید فرماندار از سازمان نظام مهندسی مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.