نماینده مردم ارومیه در مجلس از افتتاح قطعه ۱ و ۲ و ۴ آزاد راه ارومیه - تبریز در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اظهار داشت : قطعه 1و2 این آزاد راه در حوزه شهرستان ارومیه و قطعه 4 و 5 بعد از پل میانگذر در حوزه ی شهرستان تبریز است ، قطعات 1و 2 و 4 در مراحل اتمام کار و نصب گاردیل هستند و در آینده ی نزدیک به طور کامل افتتاح می گردند .

وی افزود : قطعه 3 این آزاد راه که قطعه پیچیده ای هم هست ، از گمیچی تا سارای قرار دارد و با تلاشهای فراوان طرح احداث 2 تونل ( دو قلو ) در طول حدود 4 کیلو متر در این قطعه به تصویب رسیده و اخیرا با تعویض پیمانکار این قطعه ، در واقع کار اجرایی این قطعه به پیمانکار قطعات 1و 2 و 4 داده شده است .

نماینده ی مردم شهرستان ارومیه در مجلس اضافه کرد :  پیش بینی می شود کار ساخت این تونل حداکثر 3 سال طول بکشد و در حال حاضر هم به لحاظ نامناسب بودن مسیر احداث تونل ، عملیات لکه گیری و آسفالت و اصلاح روکش جاده برای تسهیل تردد در حال انجام است .

سید هادی بهادری در خصوص قطعه 5 آزاد راه ارومیه - تبریز هم که بعد از سه راه خاصابان تا اتوبان کسایی تبریز تعریف شده است افزود : در راستای اجرای این آزاد راه اخیرا قطعه 6 هم تعریف شده است که برای این  2 قطعه به دنبال پیمانکار هستیم .

وی تصریح کرد : با اجرای این 2 قطعه برای اتصال ارومیه به تهران ، مستقیما وارد جاده بستان آباد و سپس وارد مسیر ارومیه -تهران خواهیم شد  و دیگر نیازی نیست وارد ترافیک اتوبان کسایی و تبریز شویم .

نماینده مردم شهرستان ارومیه یاد آور شد : با ساخت و بهره برداری از این آزاد راه حدواصل ارومیه - تبریز و ارومیه - تهران به میزان چشمگیری کاهش می یابد .

انتهای پیام/ب

نماینده مردم ارومیه در مجلس از افتتاح قطعه 1 و 2 و 4 آزاد راه ارومیه - تبریز در آینده ی نزدیک خبر داد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.