سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: بانوان ووشو کار خرمشهری در مسابقات خوا چوان قهرمانی کشور در قم ۱۹ مدال مختلف کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامرضا خنفری افزود: در مسابقات قهرمانی کشور فدارسیون ووشو کمیته خوا چوان که به میزبانی استان قم برگزار شد، بانوان ووشوکار خرمشهر که به نام تیم منطقه آزاد اروند و به نمایندگی استان خوزستان در این رقابت ها شرکت داشتند موفق به کسب شش مدال طلا، پنج نقره و هشت مدال برنز شدند.

وی گفت: رقابت ها با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و داوران از ۱۵ استان البرز، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، تهران، خراسان رضوی، فارس، همدان، قم، اردبیل، مرکزی، بوشهر، گلستان و قزوین برگزار شد که تیم خرمشهر با مربیگری سارا نعامی در آن برگزار شد.

خنفری با بیان اینکه مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوان و جوانان برگزار شد، افزود: مهشید دامیار، رسپینا مرادی، الناز نصیری و ملیکا فیصلی در بخش نونهالان، ملیکا رضائی، آتنا محمدی رضائی گاه و  کیمیا شانکی در رده سنی نوجوانان، مائده سیلانه و بهاره نیک نجات در رده جوانان و نازنین امیریان در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مدال شدند.

ششمین دوره مسابقات قهرمان کشوری بانوان کمیته خوا چوان کونگ فو ایران در بخش ساندا و تالو از هیجدهم تا بیستم مرداد در خانه ووشو استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/د

کسب مدال توسط بانوان ووشوکار خرمشهری در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.