صبح امروز راس ساعت ۶:۳، ۵ گزارش حریق مهمانسرای شرکت آبفای لرستان اعلام گردید که در این آتش سوزی ۲ نفر دچار مصدومیت شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   رشیدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: ساعت ۶:۳۵ صبح امروز دوشنبه از طریق سامانه ۱۲۵ به مرکز کنترل و فرماندهی سازمان آتش نشانی خرم آباد گزارش حریق مهمانسرای شرکت آبفای لرستان واقع در خیابان ۶۰ متری اعلام گردید.

حریق در مهمانسرای شرکت آب و فاضلاب لرستان

وی افزود: به محض اعلام حریق، سریعا مامورین اطفای حریق ایستگاه‌های معراج و رسول به محل حادثه اعزام و پس از رعایت نکات ایمنی به اطفای حریق ساختمان مذکور که شامل ۲ طبقه بود پرداختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد با بیان اینکه در این آتش سوزی قسمت غذا خوری و پذیرایی مهمانسرا به طور کامل در آتش سوخت، اضافه کرد: طبقه بالای این مهمانسرا نیز دچار خسارت‌هایی شده است.

رشیدی گفت: مامورین ما به علت مسدود بودن درب‌های ورودی مامورین به ناچار با استفاده از نردبان خود را به کانون حریق رسانده و ابتدا اقدام به خروج افراد گرفتار در حریق نموده و سپس بعد از ۲۵ دقیقه آتش سوزی را بطور کامل کنترل و مهار کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارات جانی در بر نداشت گفت: در این آتش سوزی ۲ نفر دچار مصدومیت شدند که با حضور نیرو‌های ۱۱۵ در حال حاضر حال عمومی آن‌ها مطلوب است.

رشیدی عنوان کرد: علت این آتش سوزی از سوی کارشناسان در حال بررسی است و نتیجه بررسی‌ها فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ د

دو نفر مصدوم در اثر حریق در مهمانسرای شرکت آب و فاضلاب لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.