احمدی گفت:ای دی کارت بازیکنان صبا صادر شده و ساعت برگزاری مسابقه هیچ تغییری نکرده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ علی احمدی ،سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت:در مورد وضعیت صبا پیش از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان ،پس از یک امتیازی که در دیدار هفته نخست برابر آلومینیوم اراک به دست آوردیم روحیه تیم بسیار افزایش‌یافته است.

احمدی افزود: شرایط تیم در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بسیار خوب است و ما در این مسابقه محروم و مصدومی را نداریم و با تمام قوا به مصاف نفت خواهیم رفت.

وی در مورد مجوز بازی بازیکنان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برای اکثر بازیکنان مجوز بازی یا همان ای دی کارت صادرشده است و از این بابت مشکلی در تیم نخواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به برنامه ابلاغ شده از سوی سازمان لیگ مسابقه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و زمان آن هیچ تغییری نکرده است.

احمدی درباره گمانه‌زنی تغییر زمان بازی٬ بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال کشور دیدار تیم صبا و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته دوم از ساعت 18 روز دوشنبه آغاز خواهد شد و ساعت بازی هیچ تغییری نکرده است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم  عنوان کرد:با اشاره به بومی‌سازی یکدست صبا ، از تمامی هواداران درخواست می‌کنم تا در مسابقه امروز تیم شهرشان را تنها نگذارند و برای تشویق این تیم به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد انتقال محل برگزاری مسابقات به مرکز شهر گفت: متأسفانه ورزشگاه‌های مرکز شهر استانداردهای لازم را برای برگزاری مسابقات را ندارد و سازمان لیگ مجوز برگزاری را نخواهد داد.

انتهای پیام/ح

نداشتن هیچ محروم ومصدومی دراین مسابقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار