۵ کیلو تریاک از یک دستگاه وانت کاپرا در محمودآباد کشف شد.

سرهنگ زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف ۵ کیلو تریاک از یک دستگاه وانت کاپرا و دستگیری دو عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.


وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سرنشینان یک دستگاه وانت کاپرا موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی موفق شدند خودروی مورد نظر را متوقف و را ننده و سرنشین این خودرو را دستگیر کنند.


سرهنگ شالیکار، گفت:در بازرسی از خودروی این متهمان ۵ کیلو تریاک کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


وی با اشاره به معضلات ناشی از مصرف مواد مخدر، گفت: اعتیاد سر منشاء بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحراف جنسی و نزاع‌های خانوادگی است که برای ریشه کن کردن آن همکاری همه آحاد جامعه با پلیس امری الزامی است.


سرهنگ شالیکار با اشاره به این که افزایش آمار سرقت، جنایت و برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی از پیامد‌های ناگوار مصرف موادمخدر است، افزود: اعتیاد همه هستی افراد مبتلا به آن را می‌خشکاند، می‌سوزاند و بر باد می‌دهد.


وی از شهروندان خواست: برای مقابله با این پدیده شوم با پلیس همکاری کرده و درصورت شناسایی افرادی که اقدام به تهیه و فروش مواد مخدر می‌کنند مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


انتهای پیام/آ


کشف مواد افیونی در محمودآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.