نوای حماسی « هادی فاعور» پدیده موسیقی مقاومت در سوریه برای نخستین بار در ایران از جشنواره فرهنگی هنری «آینه های مقاومت» سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان طنین‌انداز می‌شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: جشنواره فرهنگی هنری «آینه های مقاومت» با حضور هادی فاعور نوجوان شیعه و اهل کشور سوریه که به پدیده معاصر موسیقی مقاومت شهرت بافته است در کاشان برگزار می شود.

مجتبی رضازاده، با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری آینه های مقاومت برای دومین سال متوالی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود:آیین پاسداشت رشادت های آزادگان منطقه فرهنگی کاشان یکی از بخش های این جشنواره به است که از ساعت 20:30 شامگاه چهارشنبه 25 مردادماه جاری، با اجرای مهدی حاج محمدی مجری رسانه ملی و با سخنرانی سردار حمید مختص آبادی یکی از آزادگان و از چهره های فرهنگی برجسته منطقه فرهنگی کاشان در تالار علامه فیض کاشانی(ره) دانشگاه کاشان آغاز می شود.

وی، «هادی فاعور» چهره نوظهور و پدیده معاصر موسیقی مقاومت را به عنوان میهمان ویژه این مراسم دانست و گفت:این خواننده حماسی نوجوان سوری به مناسبت روز مقاومت اسلامی برای نخستین بار در ایران اسلامی از دارالمومنین کاشان به اجرای برنامه می پردازد.

به گفته وی، این نوجوان شیعه و اهل کشور سوریه، دارای آثار حماسی متعددی در مورد حزب الله، جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی، اهل بیت(ع)، سیدحسن نصرالله و مقام معظم رهبری است.

مشاور شهردار کاشان، اجرای برنامه نمادین سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را از دیگر برنامه های این جشنواره فرهنگی هنری برشمرد  و گفت:در آیین با فضاسازی محیطی و استفاده از نمادهای آشنای ورود کاروان آزادگان بازسازی می شود.

رضازاده، تصریح کرد: یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و اسوه های استقامت، حرکت نمادین خود را از آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل به سمت گلزار شهدای کاشان انجام داده و بار دیگر خاطرات روز استقبال را برای خویش و مردم این منطقه فرهنگی زنده می کنند.

وی در پایان اظهارد اشت: جشنواره فرهنگی هنری «آینه های مقاومت» که به همت فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود، ویژه برنامه های مختلفی نیز در مساجد سطح شهر دارد که بعد از ادای فریضه نماز مغرب و عشا اجرامی شود.

 

انتهای پیام/م

آینه های مقاومت» در کاشان نوای «هادی فاعور» را انعکاس می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.