هکر‌های «انانیموس» بدنام‌ترین وبسایت نازی‌ها و نژادپرستان در جهان را به کنترل خود درآوردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت؛ یک روز پس از درگیری ملی‌گرایان سفید پوست با معترضین ضد فاشیست که منجر به کشته شدن یکی از فعالان ضدنژادپرستی در شارلوتسویل ایالت ویرجینیا شد، هکر‌های معروف به «انانیموس» (ناشناس) بدنام‌ترین وبسایت نازی‌ها و نژادپرستان در جهان را به کنترل خود درآوردند.

هکر‌های انانیموس با ارسال پیامی در بخش اخبار تاپ وبسایت «Daily Stormer» اعلام کردند این سایت در کنترل هکر‌های انانیموس است و باید نفرت پراکنی را متوقف کند.

وبسایت نژادپرستان به کنترل هکر‌های «انانیموس» درآمد

آن‌ها همچنین از انتشار اطلاعاتی درباره نژادپرستان و سردسته آن‌ها خبر دادند. آنها مدعی هستند این مطالب قرار است به مدت ۲۴ ساعت روی سایت قرار بگیرد تا همه مردم جهان شاهد نفرت این گروه باشند و پس از آن سایت برای همیشه تعطیل شود.

با این حال، بازار گمانه زنی‌ها درباره اینکه حمله سایبری از سوی انانیموس نبوده در شبکه‌های اجتماعی داغ است. به دلیل ماهیت گروه هکری انانیموس که یک سازمان آزاد است و هرکسی می‌تواند ادعای همکاری با آن را داشته باشد، تایید این حمله از سوی انانیموس ممکن نیست. بر اساس اطلاعات موجود در بزرگترین حساب‌های توئیتری هکر‌های انانیموس، احتمال این وجود دارد که حمله از سوی اعضای انانیموس نباشد و پیام ویژه آن‌ها در بخش اخبار تاپ یکی از اقدامات مسئولین این وبسایت باشد.

همچنین بر اساس بیانیه‌ای که در وبسایت آمده حمله هکری به نام «هیتر هِیِر» از معترضان ضد فاشیست است که در جریان ورود خودرو در شارلوتسویل، ویرجینیا کشته شد. در این بیانیه خانم هِیِر قربانی تروریسم ملی گرایان سقید معرفی شده است. در حالی که او از اعضای گروه «کو کلوکس کلان» بوده و در جریان اعتراض به برداشته شدن مجسمه ژنرال رابرت‌ای لی، فرمانده دوران جنگ داخلی آمریکا کشته شده است.

این یکی از مهمترین دلایلی است که نمی‌توان این حمله هکری را به گروه انانیموس نسبت داد.

گروه هکر‌های انانیموس پیش از این تروریست‌های داعش را تهدید کرده و نسبت به ایجاد اختلال در مراسم تحلیف ترامپ  هشدار داده بودند.

انتهای پیام/

هکرهای ناشناس وبسایت نژادپرستان آمریکایی را هک کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار