رئیس کمیته امداد چاراویماق با بیان اینکه در قالب طرح اکرام 78 یتیم از حمایت 885 حامی شهرستان برخوردارند، گفت: حامیان در سه ماهه اول امسال بیش از 635 میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اصغر وثوقی رئیس کمیته امداد چاراویماق گفت:در قالب طرح محسنین و در سه ماهه نخست امسال 707 میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک شده و 250 حامی در این طرح حمایت از 63 دانش آموز شهرستان را برعهده گرفته اند.

وی با بیان اینکه در بهار امسال 31 مددجوی چاراویماقی 525 میلیون ریال وام قرض الحسنه کارگشایی دریافت کرده اند، افزود: در این مدت 28 کودک دچار سوء تغذیه نیز از کمک 55 میلیون ریالی خیران شهرستان برخوردار شده اند.

وی همچنین از اهدای 6 هکتار زمین کشاورزی به ارزش 800 میلیون ریال در روستای آقکندی از سوی یک خیر چاراویماقی خبرداد و گفت: درآمدهای این زمین زراعی جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمندان این شهرستان هزینه می شود.

وثوقی با اشاره به اردوی 14 روزه زیارتی و آموزشی و تربیتی مددجویان این نهاد از اماکن زیارتی افزود: هزینه اعزام این تعداد مددجو به مبلغ 800 میلیون ریال از سوی یک خیر چاراویماقی تامین و پرداخت شد.

وی به اعزام 200 مددجوی چاراویماقی به مشهد مقدس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: طرح شوق زیارت از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که با هدف اعزام مددجویان به اماکن زیارتی و با حمایت خیران انجام می شود.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.