معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد ار لغو کشتار سگ ها با حمایت شهرداری خبر داد.

تغییر روش در امحاء و معدوم‌سازی سگهای ولگردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ خلیل‌الله کاظمی گفت: اولین سمن، موسسه مردمی حامیان حیوانات مشهد به صورت رسمی و قانونی سال گذشته به ثبت رسید و این موسسه در خصوص حمایت از حیوانات ولگرد، دوره‌گرد، بی‌پناه، مصدوم، معلول و آسیب دیده فعالیت دارد.

وی افزود: این موسسه برای اولین بار در کشور با حمایت شهرداری فعالیت خود را آغاز کرده است و این در صورتی است که در شهرهای دیگر این امر تنها با کمک نهادهای مردمی اداره می شود.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: از بهمن سال گذشته تاکنون 2 هزار و 837 سگ پذیرش شده که از این تعداد 30 قلاده جراحی و 200 قلاده از حیوانات عقیم شده اند.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر هزار و 688 قلاده سگ در محله ده غیبی وجود دارد .

کاظمی از سپردن زمینی به مساحت 5 هکتار برای نگهداری بهتر این حیوانات در جاده کلات خبر داد و گفت از هرگونه اقدام قابل ارائه در حوزه خدمات شهری برای کمک به این موسسه دریغ نخواهیم کرد.

وی در خصوص اقدامات اولیه صورت گرفته گفت: تهیه غذا، نظافت سگ ها، بکارگیری نیروی متخصص و تامین لوازم اولیه و جلب مشارکتهای مردمی از اقدامات صورت گرفته توسط این موسسه و شهرداری مشهد است.

انتهای پیام// م.م

ار لغو کشتار سگ ها با حمایت شهرداری مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.