پسر نیکلاس مادورو در واکنش به اظهارات تهدید‌آمیز ترامپ علیه کاراکاس اعلام کرد در صورت حمله نظامی آمریکا به ونزوئلا، کاخ سفید را تصرف می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «نیکلاس مادورو گوئرا»، پسر نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، آمریکا را تهدید کرد که در صورتی که دونالد ترامپ از گزینه نظامی علیه کاراکاس استفاده کند، او هم با کمک گروهی از تفنگداران، کاخ سفید رابه تصرف خود درخواهد آورد.

پسر رئیس جمهور ونزوئلا در این خصوص گفت: «آقای ترامپ، ما می‌آییم و کاخ سفید را از شما می‌گیریم.»

پسر رئیس جمهور ونزوئلا این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد از گزینه نظامی برای حل بحران ونزوئلا استفاده خواهد کرد.

دونالد ترامپ روز جمعه در باشگاه گلف خود در بدمینستر در نیوجرسی مدعی شد: «کشور ونزوئلا خیلی دور نیست و مردم آن هم در شرایط سختی قرار دارند و در حال مردن هستند! ما گزینه‌‎های زیادی برای حل بحران ونزوئلا داریم که یکی از آنها در صورت لزوم گزینه نظامی است.»

در همین حال، برخی از کشورهای آمریکای لاتین از جمله برزیل، کلمبیا، پرو، شیلی، مکزیک، اکوادور و نیکاراگوئه روز شنبه تهدید دونالد ترامپ را برای مداخله نظامی در ونزوئلا محکوم کردند. وزیر دفاع ونزوئلا هم در پیامی، اظهارات جنگ‌طلبانه ترامپ را ناشی از «دیوانگی» وی خواند.

دونالد ترامپ ماه گذشته میلادی در واکنش به اقدام نیکلاس مادورو برای برگزاری انتخابات درباره مجلس مؤسسان و تغییر قانون اساسی این کشور، تحریم‌هایی را علیه کاراکاس اعمال کرد.


انتهای پیام/

 تهدید پسر مادورو علیه کاخ سفید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
دیوانه به تمام معنا
آخرین اخبار