سومین روز رقابت‌های بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه در بخش نوجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شب گذشته مسابقات بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی به میزبانی ارومیه در بخش کاتای انفرادی نوجوانان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

جیحون اسماعیل اف از جمهوری آذربایجان صاحب مدال طلا این مسابقات شد و مهدی شجاعی از ایران مدال نقره را کسب کرد و احمدرضا محمدی از ایران و سان ساریاس عبدالعزیز از جمهوری آذربایجان به طور مشترک مدال برنز را به دست آوردند.

در بخش کومیته و در وزن منفی 52 کیلوگرم مرتضی نعمتی از ایران اول، مصیب محمد اف از جمهوری آذربایجان دوم و سید یوسف شاطرزاده و امیر اسلامی از ایران مقام سوم مشترک این وزن را کسب کردند.

در وزن 70 کیلوگرم سید علی کریمی، سید سجاد میرشریفی، هادی کیانی و سهیل میدان‌رو همگی از ایران مقام‌های اول، دوم و سوم را از آن خود کردند.

در وزن منفی 57 کیلوگرم نیز طالع یعقوب اف از جمهوری آذربایجان مقام اول را کسب کرد و حسین خدری از ایران جایگاه سوم ایستاد و همچنین ریبوار رشید رهند از عراق و حسین مام مدای از جمهوری آذربایجان مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

علی محمدی کاراته‌کا ایرانی در وزن منفی 63 مدال طلا را به گردن آویخت، محمدرضا بیدکی از ایران به مدال نقره رسید و امیرحسین خلیفه‌قلی و میلاد غلامی از ایران به طور مشترک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین در وزن منفی 70 کیلوگرم امیرحسین بیگدلی از ایران، حسین حسین‌زاده از جمهوری آذربایجان، حسین شعبانلی و ایمان بارز علی از ایران رده‌های اول، دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

انتهای پیام/م

 اعلام نتایج بخش نوجوانان مسابقات کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.