در پیام نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت محسن حججی آمده است: نگاه آرام و قلب مطمئن در مقابل چشمان وحشی و قلب بی‌رحم و اسیر دست بسته در دستان جلاد خنجر به دست و در سرزمینی که معروف است به مسیر حرکت اسرای مظلوم دشت کربلا به شام، مرز روشنی از حقانیت و بطلان را ترسیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی‌دلیگانی با صدور پیامی شهادت مدافع حرم محسن حججی را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: قصه سراسر عبرت مدافع بی سر حرم، برای سرسپردگان و دل باختگان به بیگانگان و خرده بگیران به مدافعان حرم، درسی فراموش نشدنی است.

در ادامه مطرح شده است: حالا کسی نمانده که عکس قهرمان با صلابت کشورمان را ندیده باشد و کسی نیست که ماجرای سر بریده شهید مدافع حرم را نشنیده باشد همان کسی که قصه‌اش به سر رسید تا نشان سرداری‌اش بر تارک سرزمین اسلامی‌مان، سرافرازانه بدرخشد.

در قسمت دیگری از این پیام عنوان شده است: نگاه آرام و قلب مطمئن در مقابل چشمان وحشی و قلب بی‌رحم و اسیر دست بسته در دستان جلاد خنجر به دست و در سرزمینی که معروف است به مسیر حرکت اسرای مظلوم دشت کربلا به شام، مرز روشنی از حقانیت و بطلان را ترسیم کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در این پیام خاطرنشان کرده است: امروز با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مرزهای مبارزه با دشمن اصلی ملت ایران یعنی استکبار و عمله‌های منطقه‌ای‌اش به هزاران کیلومتر فراتر منتقل شده است و آرامش و امنیت پایدار امروز میهن اسلامی‌مان مرهون فداکاری مدافعان حرم است.

حاجی دلیگانی در پایان این پیام گفته است: اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم و مکرم شهید محسن حججی و مردم ایثارگر استان اصفهان به ویژه اهالی شهیدپرور نجف‌آباد، از خداوند بزرگ می‌خواهم روح مطهر همه شهدا و این شهید والامقام را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) محشور فرماید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.