با کمک نیرو های امدادی شهرستان میبد؛

مرد میانسال میبدی از مرگ حتمی نجات یافت

مرد میانسال میبدی که برای کشف معدن در منطقه اشنیز میبد دچار حادثه شده بود از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ یکی از ظرفیت های عظیم شهرستان میبد وجود معادن سنگ و مصالح ساختمانی است و خیلی ها به خیال کشف این معادن به دل کوه می زنند مانند مردمیانسال میبدی که رگه های معدنی اورا به سمت کانالی باریک حدود 50 متری کشاند و چیزی نمانده بود که جانش را در این راه ازدست بدهد.

جلال دهقانی یکی ازنیروهای آتش نشانی گفت:حادثه زمانی اتفاق افتاد که فردی با آتش نشانی ایستگاه شماره 2 میبد تماس گرفت و از عدم بازگشت پدرزنش از ارتفاعات کوههای اشنیز خبرداد.

دهقانی ادامه داد: مرد میانسالی که برای کشف معدن صبح دیروز ( شنبه 21 مرداد)  به کوه رفته و پس از حفاری با پیکور درکانالی به عمق 50 متر قله کوه براثر کمبود اکسیژن و گازگرفتگی گیرافتاده است.

وی افزود: بلافاصله نیروهای آتش نشانی و داوطلبان جمعیت هلال احمر ازهمان لحظات اول صبح امروز ساعت 6 به محل حادثه اعزام و وارد صحنه شدند اما به علت باریکی کانال این عملیات تا ساعت 12 ظهر به طول انجامید و سرانجام این مرد گرفتار را از دل کوه درحالی که بی هوش بود را زنده بیرون و به بیمارستان اعزام کردند.

بخشدارمرکزی میبد با حضور در محل حادثه  گفت: این فردمیبدی که درحال حاضر بی هوش است، ازیک سال گذشته با حفاری در کوههای اطراف اشنیز به دنبال کشف معدن بوده است.

محمداسماعیلی افزود: این فرد قبل ازاینکه به معدن برسد درعمق 50 متری کوه و درکانال باریکی که کنده بود براثر کمبود اکسیژن بی هوش می شود و به خانه برنمی گردد.

اسماعیلی گفت:خوشبختانه با ورود به موقع نیروهای امداد ونجات و آتش نشانی ،این فرد از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و به آغوش خانواده برگشت.

انتهای پیام/ص

 نجات یک میبدی از مرگ حتمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.