از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات کارگشایی به 140 خانواده مددجوی خرمشهری پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛موسوی صالحی مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرمشهر با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی به صورت قرض الحسنه، بدون کارمزد و با اقساط بلند مدت به نیازمندان متقاضی پرداخت می شود، گفت: امسال بیش از 2 میلیارد و 720 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر پرداخت شده است.

سیدمشکور موسوی صالحی افزود: وام های قرض الحسنه کارگشایی با هدف رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تعمیر مسکن، اشتغال ،تحصیل ، خرید لوازم اساسی منزل، ازدواج و تهیه جهیزیه به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

وی  با بیان اینکه توانمندسازی و رفع مشکلات اقتصادی مددجویان از اصلی ترین برنامه های این نهاد است گفت: تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به منظور خودکفایی خانواده های تحت حمایت و کاهش وابستگی آنان به کمیته امداد پرداخت می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرمشهر صالحی با قدردانی از مشارکت مردم و خیرین در تمام برنامه های اجرا شده توسط این نهاد، ابراز امیدواری کرد و گفت: نیکوکاران و خیرین با سرمایه گذاری در صندوق قرض الحسنه کمیته امداد، زمینه را برای افزایش پرداخت تسهیلات و خدمت رسانی هرچه بهتر به محرومان و نیازمندان فراهم کنند.

2هزار و 500 خانوار در خرمشهر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

انتهای پیام /د

پرداخت تسهیلات کارگشایی به  خانواده های  مددجوی خرمشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.