فرماندار شهرضا گفت: نام شهرضا به وسیله خبرنگاران در سایت‌های مجازی و خبرگزاری‌ها طی دو ساله گذشته بسیار خوش درخشیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی جعفری  امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرضا، اظهار داشت: هر رسانه‌ای که بتواند خبرهای مورد نیاز مردم را زودتر، کامل‌تر، دقیق‌تر و صادقانه‌تر مطرح کند، می‌تواند مخاطبان را به خودش جلب کرده و افکار‌ عمومی را هدایت و کمک کند که مردم زندگی مفید و موثرتری داشته باشند.

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند مطالبات مردم را محقق کنند و زبان گویای مردم و مسؤولان برای احقاق حق و درخواست مطالبات باشند زیرا مطالبات مردم و شهروندان در عرصه‌های مختلف توسط این قشر بیان و بازگو می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: حضور خبرنگاران در کنار مسؤولان فرصتی است تا با استفاده از قلم خبرنگاران برای خدمتگزاری بهتر و ارائه گزارش خدمات نظام و عملکرد دستگاه‌ها به مردم از آنان کمک بگیرند.

وی با اشاره به تعداد نشریات کشور، اظهارکرد: بیش از 6 هزار نشریه مجوزدار در کشور وجود دارد که 3 هزار نشریه آن فعال است و استان اصفهان رتبه دوم کشور از لحاظ تعداد نشریات فعال دارد.

جعفری با بیان اینکه استان اصفهان بیش از 100 نشریه فعال دارد، گفت: شهرستان شهرضا با توجه به سابقه بسیار در حوره مطبوعات جزو شهرهای تأثیرگذار در این آمار است.

وی با تأکید بر اینکه شهرضا از شهرستان‌های هویت‌ساز استان است، افزود: امروز رسانه‌های مجازی از رسانه‌های مکتوب پیشی گرفته است و 72 هزار سایت خبری در کشور وجود دارد که 28 هزار از آن در تهران است.

محسن گلابی فرماندار شهرضا در ادامه جلسه با بیان اینکه با اخلاق‌ترین خبرنگاران و اصحاب رسانه را در شهرضا داریم، بیان داشت: نام شهرضا به وسیله خبرنگاران در سایت‌های مجازی و خبرگزاری‌ها در دو ساله گذشته بسیار خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه سرعت انتقال خبر در شهرضا 60 ثانیه است، افزود: با وقوع حادثه‌ای در شهرستان خبرنگاران در صحنه برای انتشار خبر حضور می‌یابند.

گلابی اظهار کرد: بیش از 50 سازمان مردم نهاد در شهرضا وجود دارد و در این مدت در تلاش بودیم که برای همه گروه‌ها یک NGO در شهرستان تشکیل دهیم، خبرنگاران شهرستان نیز باید نظام‌مند و دارای یک NGO شوند.

فرماندار شهرضا اذعان کرد: مباحث آموزشی یکی از اصلی‌ترین نیازها برای ارتقای جایگاه حرفه خبرنگاری است با تشکیل این NGO می‌توان بحث‌های آموزشی را در آن دنبال کرد.

 

انتهای پیام/م

 

سرعت انتقال خبر در شهرضا 60 ثانیه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.