مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی ترویجی آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و دام برای معلمان روستایی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  امیرحسین فدایی مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: در این کلاس آموزشی که در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار شد بیش از 90 نفر از معلمان مدارس روستایی در آن شرکت داشتند و با بیماری های قابل انتقال از دام به انسان به ویژه تب کریمه کنگو آشنا شدند.


وی با بیان اینکه مدرس این دوره مجید همتی رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه بود، گفت: آشنایی با بیماری ها، نحوه انتقال و راه های پیشگیری از بیماری های مشترک به خصوص تب کریمه کنگو و تب مالت از جمله سرفصل های این کلاس بود.


این مقام مسئول هدف از برگزاری این کلاس آموزشی را ارتقاء سطح آگاهی معلمان مدارس روستایی در مورد بیماری ها و آموزش به دانش آموزان عنوان و بیان کرد: آموزش در خصوص بیماری زئونوز به عموم مردم از وظایف دامپزشکی است و این مهم با برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی ویژه اقشار مختلف می تواند تحقق یابد.

 

انتهای پیام/ز

کارگاه آموزشی بیماری قابل انتقال از دام به انسان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.