رئیس شورای اسلامی بادرود از راه‌اندازی دفتر خدماتی پلیس +۱۰ در شهر بادرود در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین میرزائیان  امروز در جلسه تجلیل از اصحاب رسانه در محل شهرداری این شهر اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم شهر هستند و انصافاً همه مسائل شهری را رصد می‌کنند و در مجموع توانسته‌اند جایگاه خود را در میان مردم پیدا کنند.

وی افزود: یکی از نقش‌های مهمی که خبرنگاران می‌توانند در جامعه ایفا کنند، بحث فرهنگ‌سازی و تبیین فرهنگ شهروندی است که بر این اساس می‌توانند در محورهای ساماندهی آب‌های هرز و نگهداری از فضای سبز به شهرداری کمک کنند.

رئیس شورای شهر بادرود تصریح کرد: عملکرد مثبت 4 ساله شهرداری بادرود، با توجه به کمبود اعتبارات توانسته پروژه‌های مهم عمرانی را انجام دهد که البته شایسته مردم شهر بادرود بیش از این کارهاست که امیدواریم در دوره جدید شورا‌ها این فعالیت‌ها دوچندان شود.

وی گفت: با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز و جهت جلوگیری از رفت‌ و آمد مردم به مرکز شهرستان به‌ زودی دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در بادرود افتتاح تا برای شهروندان مفید فایده و مثمر ثمر باشد.

میرزائیان راه‌اندازی مجدد تاکسی درون شهری را یکی از آرزوهای دیرینه مردم بوده را از جمله فعالیت‌های شورا در چند روز اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم شهر بادرود مردمی مهمان‌نواز و خونگرم هستند و در طول سال‌های گذشته هیچ عابری در راه نمی‌ماند و مردم سریعاً عابر پیاده را به مقصد به صورت رایگان می‌رساندند.

رئیس شورای شهر بادرود گفت: علت رکود تاکسی شهری در این شهر به همکاری بی‌شائبه مردم در کمک به عابرین برمی‌گشت، ولی با توجه به وجود شهرک آزادگان و شهرک صابریه و نزدیکی اول مهر و بازگشایی مدارس، راه‌اندازی تاکسی بسیار ضروری بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.