تیم های لاتزیو و یوونتوس امشب در غالب سوپر جام ایتالیا به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های یوونتوس و لاتزیو امشب در غالب سوپر جام ایتالیا از ساعت 23:15  به وقت تهران در ورزشگاه المپیک رم به مصاف یکدیگر می روند. بانوی پیر که در فصل گذشته رقابت های سری آ و جام حذفی توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و صاحب هر دو جام با اهمیت ایتالیا شود امشب باید به مصاف نایب قهرمان جام حذفی سال گذشته یعنی لاتزیو برود.

بانوی پیر به دنبال نخستین جام فصل جدید / لاتزیو به دنبال انتقام در رم

شاگردان آلگری در حالی امشب در رم مقابل لاتزیو قرار می گیرند که اردوی پیش فصل خوبی داشتند و در چهار بازی دوستانه به مصاف تیم های رم، تاتنهام، پاری سن ژرمن و بارسلونا رفته اند. با این حال یووه ای ها با خروج بونوچی از تیمشان در خط دفاع با یک شوک مواجهه شدند و به همین دلیل برخی پیش بینی می کنند که یوونتوس در بازی امشب بر خلاف گذشته با چهار دفاع به میدان برود.

دنی آلوس، بونوچی، رینکون، نتو و لمینا از خروجی های این فصل یوونتوس بودند و کوادرادو هم مدتی است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. با این حال آن ها در این فصل از نقل و انتقالات داگلاس کاستا، برنادسکی و شزنی را جذب کرده اند و احتمالا از 2 بازیکن  جدید خود در بازی امشب رونمایی کنند.

در طرف مقابل شاگردان اینزاگی در این فصل تغییرات زیادی را تجربه نکرده اند و قصد دارند در یک دیدار، نخستین جام فصل و انتقام چند سال گذشته را از یوونتوس بگیرند. به همین دلیل پیش بینی می شود که 2 تیم در نخستین بازی رسمی امسالشان بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.

 بوفون، بارتزالی، کیه لینی، دی شیلیو، الکس ساندرو، خدیرا، پیانیچ، داگلاس کاستا، دیبالا، مانژوکیچ و هیگواین ترکیب احتمالی یوونتوس را در بازی امشب تشکیل می دهند. همچنین استراکوشا، والاس، دی فرای، رادو، باستا، پارولو، لوکاس لیوا، میلینکوویچ-ساویچ، لولیچ، کیتا، ایموبیله،  ترکیب احتمالی لاتزیو در بازی امشب است.

بانوی پیر به دنبال نخستین جام فصل جدید / لاتزیو به دنبال انتقام در رم

یوونتوس ها تاکنون موفق به کسب 7 قهرمان و 5 عنوان نایب قهرمانی در سوپر جام ایتالیا شده اند و لاتزیو هم 3 عنوان قهرمانی و 3 عنوان نایب قهرمانی را یدک می کشد.

انتهای پیام /

پیش بازی سوپر جام ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار