عضو مجلس خبرگان گفت: اقدام امروز مجلس به آمریکا نشان می‌دهد که ابزارهای فراوانی برای مقابله با اعمال خودخواهانه آمریکا داریم.

آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصویب طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طبیعت نظام استکباری این است که حقوق سایر ملت‌ها را زیر پا بگذارد و آنان را تحت سطله خود قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه نظام استکباری حاضر نیست به صورت برابر با دیگر ملت‌ها و دولت‌ها رفتار کند، ادامه داد: ملت ایران همواره در برابر زورگویی‌های نظام استکباری ایستاده است و اجازه زورگویی به آنان نمی‌دهد.

آیت‌الله حیدری ضمن مثبت ارزیابی کردن طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا، گفت: نمی‌شود در برابر دشمنی‌های آمریکا سکوت کرد و اقدامی انجام نداد، باید عکس العمل متناسب با عزت و اقتدار ملت ایران نشان دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اقدام امروز مجلس به آمریکا نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ابزارهای فراوانی برای مقابله با اعمال خودخواهانه آمریکا دارد.

وی خاطر نشان کرد: تصویب چنین طرحی مطالبه آحاد ملت و  پاسخگوی نیاز جامعه است  چرا که مردم هم خواهان این هستند که  دولت در برابر کارشکنی‌های متعدد آمریکا واکنش مناسب نشان دهد.

گفتنی است که صبح امروز وکلای ملت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا را تصویب کردند براساس این طرح دولت مکلف به اقدام متقابل در برابر آمریکا شد.

انتهای پیام/

 

دولت مکلف به اقدام متقابل در برابر اقدامات تروریستی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار