دادستان قوچان گفت:با ایجاد اشتغال برای مددجویان ۴۰ درصدی جرایم در این شهرستان کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  آذری دادستان قوچان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مددجویان این شهرستان ترویج فرهنگ اشتغال رااز اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها اعلام کرد وگفت:در واقع ما اگر بتوانیم تفکر بی تفاوتی حاکم در جامعه را در رابطه با زندانیان آزاد شده را که آن بی تفاوتی نسبت به مددجویان است از بین ببریم و بحث کنترل اجتماعی را با محدود کردن به خویشتنداری و توجه به خودکنترلی ترویج دهیم در رابطه با مواجهه با آسیب‌های اجتماعی موفق عمل کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه نباید به سادگی از کنار بیکاری و مسائل اجتماعی مددجویان گذشت افزود: همه مسئولان، هموطنان و همشهریان در قبال مددجویان مسئولند و با توجه به آسیب‌های ناشی از ر‌ها کردن مددجویان مطمئنا جامعه در این مقوله صدمه خواهد دید.

دادستان قوچان گفت:: باید فرهنگ اشتغال، هنر و کار را در جامعه در رابطه با مددجویان ترویج داده و کاری کنیم که مددجویان دوباره به اعمال مجرمانه برنگردند.

آذری افزود: ما میتوانیم با فعالیت‌هایی همچون تشکیل NGO‌ها و گروه‌های خاص یا همکاری و کمک به مکان‌های مجوز دار افراد مددجو را باز اجتماعی کنیم به طوری که اگر آنان به فعالیت و هنر بپردازند تفکر جرم را از خود دور می‌کنند.

انتهای پیام // ح. خ.



تشکیل NGo‌ها و اجتماعی کردن افراد مددجو در قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.