مراسم بزرگداشت شهیدان رجائی و باهنر در جوار آرامگاه سردار جنگل ، مسجد شهید میرزا کوچک برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطر شهیدان رجائی و باهنر گفت: علاوه بر اجرای برنامه های مختلف، ویژه برنامه محوری بزرگداشت شهیدان رجائی و باهنر غروب روز سه شنبه هفتم شهریورماه با سخنران ملی در جوار آرامگاه سردار جنگل ، مسجد شهید میرزا کوچک جنگلی برگزار خواهد شد.

وی در این نشست تخصصی از 64ویژه برنامه شاخص پیشنهادی برای آیین بزرگداشت شهیدان رجائی و باهنر خبر داد و افزود: در نشست امروز این ویژه برنامه های شاخص برای اجرای هرچه باشکوه تر، توسط اعضای ستاد بررسی می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه شهیدان رجائی و باهنر نماد اسوه و خدمت گذاری هستند گفت: باید اندیشه ، سیره عملی و زندگی این شهیدان به نحو شایسته به مردم بویژه نسل جوان منتقل شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری ضمن گرامیداشت شهدای مدافع حرم بویژه شهید محسن حججی که توسط دژخیمان داعش، ناجوانمردانه به شهادت رسیده است افزود: باید آرمان های والای شهدا به مردم به خصوص نسل جوان منتقل شود.

وی از بهره گیری ظرفیت فضای مجازی در انتقال ارزش های اسلامی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه امروزه درصد بالایی از مردم از فضای مجازی استفاده می کنند ، بنابراین می توان از این ظرفیت برای انتقال آموزه های دینی بیش از پیش بهره گیریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان فعال شدن پایگاه های مجازی با موضوع هشتم شهریور، انجام تبلیغات محیطی، برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت شهیدان رجائی و باهنر، تهیه و تکثیر بسته محتوایی با موضوع خصوصیات اخلاقی و منش مدیریت مکتبی شهیدان رجائی و باهنر ، برگزاری کارگاه های ادبی ویژه کودکان و نوجوانان،ساخت مستند با موضوع معرفی زندگینامه شهیدان رجائی و باهنر، برگزاری ویژه برنامه های خاطره گویی و مسابقه نقاشی و امنیت و کنترل محل های برگزاری مراسم از مهمترین ویژه برنامه های پیشنهادی بزرگداشت شهیدان رجائی و باهنر است که در این نشست مورد هم اندیشی و بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م.ع

پاسداشت شهیدان رجائی و باهنر هفتم شهریور ماه در جوار آرامگاه سردار جنگل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.