مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران از تشکیل شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست رییس جمهور و در استان‌ها به ریاست استانداران خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عباسی در همایش رابطین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین افزود: این شورا باید هر سه ماه بکبار تشکیل جلسه دهند.

تشکیل شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

وی، حوزه‌های فرهنگی و خدماتی را دو بال مهم برای تکریم خانواده‌های شهدا دانست و گفت: برنامه ریزی برای ایثارگران جامعه، نظارت بر حسن اجرای قوانین و ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران از وظایف مهم امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی است.

عباسی، رزمندگان را از مظلوم‌ترین قشر ایثارگر ذکر کرد و گفت: این قشر در قوانین و مقررات مورد توجه قرار نگرفته بود که در دولت یازدهم در سند راهبردی، خدمات به رزمندگان در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان باید به یکی از دغدغه‌های مدیران تبدیل شود و نباید از خانواده‌های واقع در مناطق دور غفلت کرد.

مشاور وزیرکشوردر امور ایثارگران گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی ایثارگران در قانون برنامه ششم پیش بینی شده است و فقط ابهاماتی در این حوزه وجود دارد که درصدد رفع آن‌ها هستیم.

شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این همایش گفت: مدیران دستگاه‌های اجرائی استان باید توجه و تکریم خانواده‌های ایثارگر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

 

همایش رابطین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.