مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : 80 درصد انرژی مصرفی گرمسار صرف فعالیت صنعت و کشاورزی می شود .

80 درصد انرژی مصرفی در گرمسار صرف فعالیت های تولیدی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با فرماندار شهرستان گرمسار با بیان این که شهرستان گرمسار دارای 41 هزار مشترک برق است گفت : قریب 11.5 درصد مشترکین استان سمنان به این شهرستان اختصاص دارد .


وی با اشاره به این که این تعداد انشعابات موجود بالغ بر 23 درصد انرژی استان را مصرف می کنند افزود : 80 درصد انرژی مصرفی شهرستان گرمسار ، صرف فعالیت های صنعت و کشاورزی می شود .


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار داشت : در سال گذشته سه میلیارد و 120 میلیون تومان کار توسعه ای در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان گرمسار سرمایه گذاری شده و برای امسال هم حدود پنج میلیارد تومان پیش بینی شده و تا زمان حاضر حدود 20 درصد اعتبارات عمرانی جذب گردیده است .


موسوی زاده از پیگیری های ارزشمند فرماندار و مسئولین شهرستان گرمسار در حوزه مدیریت مصرف بهینه برق قدردانی کرد و گفت : مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی و مشترکان دراین زمینه ، در توسعه اقتصاد ملی موثر است .


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد : به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت امسال ، هفت پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال آماده افتتاح است.


داریوش طاهری فرماندار شهرستان گرمسار در این دیدار با بیان این که برق برای جامعه امری حیاتی است گفت : مصرف بهینه منابع انرژی به ویژه برق و آموزش و اطلاع رسانی در این زمینه، یک نکته اساسی است که می بایدموردتوجه واقع شود.


وی با اشاره به این که فرهنگ سازی و پایه ی استفاده بهینه از برق می باید در خانواده ها نهادینه سازی ودرجامعه تسری پیداکند، افزود : موضوع صرفه جوئی و بهره گیری صحیح از برق یک اعتقاد است که می بایست به نحوی شایسته برای حفظ سرمایه های ملی انجام گیرد .


داریوش طاهری تصریح کرد : سهم شهرستان گرمسار از مصرف برق به دلیل صنعتی و کشاورزی بودن بسیار مناسب است و تمامی مشترکان بایدبرای نگهداشت این انرژی گرانبها و صیانت از سرمایه های ملی ، بیش از پیش اهتمام نمایند .


فرماندار شهرستان گرمسار تصریح کرد : تلاش و زحمات کارکنان صنعت توزیع برق استان سمنان در عرصه خدمت رسانی و تعامل مناسب با مشترکین بسیار ارزشمند است .


انتهای پیام / ه


دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با فرماندار گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار