۶ مدرسه علمیه در حاشیه شهر در حال ساخت می‌باشد.

احداث ۶ مدرسه علمیه در حاشیه شهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع معاون آموزش حوزه علمیه خراسان رضوی گفت:یکی از نیاز‌های ضروری، وجود پایگاه‌های ثابت فرهنگی در حاشیه شهر بود تا بتواند به صورت مبنایی موضوعات فرهنگی را دنبال کند که شهرداری مشهد در این راستا، بحث ساخت و تاسیس ۶ مدرسه علمیه را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: شهرداری مشهد در راستای احداث این مراکز و مدارس با حمایت شورای اسلامی شهر، کاری بنیادین انجام داد، چون اگر بخواهیم مشکلات حاشیه شهر به نحوی حل شده و ما بتوانیم حضوری موثر در این مناطق داشته باشیم نیازمند تاسیس اینگونه مراکز فرهنگی هستیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان رضوی و نماینده حوزه علمیه خراسان در ستاد حاشیه شهر مشهد گفت: مدرسه آیت‌الله مکارم شیرازی با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری یکی از کار‌های بزرگی بود که به انجام رسید و در حال احداث می‌باشد.

همچنین حمایت برای احداث مدرسه امام حسن مجتبی (ع) در بولوار میامی گلشهر با حمایت شهرداری مشهد و ستاد حاشیه شهر صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام مهدوی افزود: زمینی از طرف شهرداری مشهد برای تاسیس مدرسه علمیه امام هادی (ع) در بولوار طبرسی دوم اختصاص داده شده و زمین دیگری نیز برای تاسیس مدرسه علمیه در بولوار توس از سوی شهرداری اهدا شده است که عملیات ساختمانی احداث این مدارس نیز آغاز شده است.

وی گفت: همچنین زمین ۹۰۰۰ متری دیگری در منطقه سیدی و بولوار صبا از سوی شهرداری اختصاص داده شده تا با احداث یک مدرسه علمیه و مرکز فرهنگی، نیاز‌های آن منطقه پوشش داده شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان رضوی و نماینده حوزه علمیه خراسان در ستاد حاشیه شهر مشهد افزود: این مدارس علمیه و مراکز فرهنگی که با حمایت شهرداری و شورای شهر مشهد احداث می‌شود تقریبا محدوده حاشیه شهر مشهد را با نگاه حضور فعال نهاد‌های فرهنگی و با ایجاد قابلیت استفاده برای همه مردم تحث پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام// ز.‌ی



۶ مدرسه علمیه در حاشیه شهر احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.