مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش از افزایش 3 برابری اعتبارات انجمن اولیا و مربیان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نورعلی عباس‌پور در گردهمایی آموزشی و توجیهی روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان سراسر کشور در اردبیل از افزایش 3 برابری اعتبارات انجمن اولیا و مربیان خبر داد و اظهار کرد: این اعتبارات اختصاص یافته به هیچ وجه مناسب نیست و نیاز است اعتبارات موجود در ساله‌های آینده به مراتب افزایش یابد.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت انجمن‌های اولیا و مربیان در سطح کشور قابل قبول نیست و نیاز است در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود تا بتوانیم از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش با اشاره به این که اساسنامه انجمن اولیا و مربیان اصلاح می‌شود، افزود: اقدامات لازم برای اصلاح سند انجمن اولیا و مربیان در کشور انجام شده که امیدواریم بتوانیم تاثیرگذاری انجمن اولیا و مربیان در کشور را بیشتر کنیم.

عباس‌پور از برنامه‌ریزی‌ برای برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های برای مدیران و روسای مدارس خبر داد و بیان کرد: این دوره‌های آموزشی می‌توانند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند که جزو اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش اهتمام ویژه‌ای به شورای آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان دارد و باید در تمام استان‌ها در این حوزه‌ها نگاه ویژه‌ای به انجمن اولیا و مربیان انجام شود تا بتوانیم تاثیرات انجمن اولیا و مربیان را افزایش دهیم.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گفت: استان‌های کشور در حوزه انجمن اولیا و مربیان ارزیابی می‌شوند تا بررسی شود چه استان‌ها‌یی توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند که استان اردبیل نیز در این زمینه جزو استان‌های موفق به شمار می‌آید.

عباس‌پور گفت: آموزش خانواده را جزو اولویت‌های اساسی عنوان کرد و افزود: این امر گام موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته است که این موضوع برای ما بسیار مهم است.

وی از راه‌اندازی 300 مرکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان در کشور خبر داد و بیان کرد: مهم‌ترین اولویت ما تقویت این انجمن‌ها است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی از توزیع 321 هزار تیراژ مجله پیوند انجمن اولیا و مربیان در کشور خبر داد و افزود: مجله پیوند یکی از ظرفیت‌های مهم انجمن اولیا و مربیان است که نقش بسیار مهمی در بین خانواده‌ها و مربیان داشته است.

انتهای پیام/ح

راه‌اندازی 300 مرکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.