معاون فرماندار زرند گفت با دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری گفت :تمامی دستگاههای اجرایی این شهرستان آمادگی کامل جهت حمایت و ارایه خدمات لازم به سرمایه گذاران را دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علی صادق زاده معاون فرماندار زرند با اشاره به سودآوری صنعت گردشگری و توریسم و اهمیت گسترش زیرساخت های توسعه گردشگری افزود: ما در شهرستان زرند با تشکیل کمیته ها و کمیسیون های مربوطه بدنبال شناسایی و ایجاد راهکارهای مناسب برای توسعه این بخش هستیم.

صادق زاده همچنین با اشاره به ایجاد امکانات اولیه از جمله ساخت استخر ، سکوهای اقامتی و بازسازی سرویس های بهداشتی در منطقه آب باد گفت : این اقدامات جوابگوی استقبال علاقمندان نیست و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده شاهد ایجاد امکانات مطلوب تر در این مکان گردشگری باشیم.

معاون فرماندار شهرستان زرند با اشاره به پتانسیل خوب این شهرستان در حوزه گردشگری ضمن دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این بخش گفت:تمامی دستگاههای اجرایی این شهرستان آمادگی کامل جهت حمایت و ارایه خدمات لازم به سرمایه گذاران را دارند .

 بخش یزدان آباد در شمال استان کرمان با دارا بودن میراث فرهنگی و تاریخی غنی و طبیعت منحصربفرد پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و جذب گردشگر و توریسم بشمار می رود.

انتهای پیام/ی

دعوت از سرمایه گذاران برای بخش گردشگری زرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار